Suspensie moto – Componente pentru performanță maximă
Kit de coborâre pentru Kawasaki ER-6n (ER650E) și ER-6f (EX650E), modele din 2012+. Reduce înălțimea șeii cu 25 mm. Include componente necesare și ghid detaliat pentru instalare. Ideal pentru confort și siguranță!
Kit de coborâre pentru Honda CBR500R (PC44), CB500F (PC45) și CB500X (PC46), modele din 2013+. Reduce înălțimea șeii cu 40 mm. Include toate piesele necesare și instrucțiuni detaliate pentru instalare. Ideal pentru confort și siguranță sporită!
Kit de coborâre Alpha Technik pentru Suzuki SV650 (WCX0/WCX1). Coboară înălțimea la șa cu 35 mm, oferind confort și siguranță sporite. Include piese premium și omologare ABE.
Kit de coborâre pentru Yamaha MT07 A / MT-07 / Moto Cage (Tip RM17 / RM18, până în 2017, EG-BE-Nr.: e13168/201300040* / e13168/201300041*). Reduce înălțimea șeii cu 45 mm, include toate componentele necesare.
Ideal pentru confort și siguranță sporită!
Kit de coborâre înălțime alpha Technik pentru Yamaha MT07 / MT07 Moto Cage
Pentru tipul de vehicul RM04, de la modelul anului 2014, EG-BE-Nr.:e132002/240660*, reducerea înălțimii șeii de aproximativ 45 mm, cu certificare ABE.
Kit de coborâre pentru Yamaha XV1100, reducând înălțimea șeii cu 50 mm. Include amortizoare BITUBO, adaptor pentru cric și instrucțiuni detaliate. Ideal pentru siguranță și confort sporit!
MOTOREX Racing Fork Oil 15W
Amortizare avansată cu Tehnologia 3D RESPONSE.
Vâscozitate ridicată: Stabilitate excelentă pentru suspensii robuste.
Ideal pentru condiții dificile: Feedback optim pe asfalt și off-road.
Reducere uzură: Protejează și extinde durata de viață a furcii.
MOTOREX Racing Fork Oil 7.5W
3D RESPONSE TECHNOLOGY pentru amortizare și stabilitate superioară.
Reducere frecare și spumă: Menține suspensia lină.
Vâscozitate 7.5W: Perfect pentru stabilitate la viteze mari.
Pentru suspensii moderne: Ideal pentru drumuri și off-road.
MOTOREX Racing Fork Oil 5W
Structură moleculară 3D: Performanță și control excelent.
Vâscozitate adaptată pentru presiuni intense.
Rezistență termică: Menține stabilitatea la temperaturi variabile.
Ideal pentru condiții mixte: Feedback optim, pe drumuri și off-road.
MOTOREX Racing Fork Oil 4W
Tehnologie 3D RESPONSE: Canalizează forțele prin structură multi-nivel.
Vâscozitate echilibrată: Stabilitate în condiții de stres ridicat.
Reducere a frecării și spumei: Menține amortizarea constantă.
Adaptat pentru drumuri și off-road: Control și răspuns optim.
MOTOREX Racing Fork Oil 2.5W
Performanță superioară pentru suspensiile de curse, cu vâscozitate ultra-ușoară.
Tehnologie 3D RESPONSE pentru amortizare precisă și stabilitate maximă.
Reducere frecare: Minimizează uzura și oferă o funcționare lină.
Ideal pentru curse și off-road: Feedback optim în orice condiții.
MOTOREX Racing Fork Oil 10W
Tehnologie avansată 3D: Feedback optim și amortizare precisă.
Reducere frecare: Asigură durabilitatea componentelor suspensiei.
Temperatură stabilă: Rezistență la condiții extreme.
Perfect pentru suspensii de înaltă performanță: Răspuns consistent pe toate terenurile.
Cartuș BITUBO închis fără arcuri, preîncărcare arc 15mm (15 spire) reglabilă, o bară cu amortizare la declin reglabilă 24 de clicuri, o bară cu amortizare la compresie reglabilă 24 de clicuri; pentru Yamaha
YZF-R1, tip RN65, an model 2020-
Amortizor monobloc BITUBO spate, amortizare la declin reglabilă (24 de clicuri), amortizare a compresiei de mare viteză (20 de clicuri) și de viteză mică (24 de clicuri) reglabilă, lungime reglabilă (8 mm), preîncărcare arc reglabilă hidraulic 10 mm (=20 de clicuri), culoare arcului în roșu, cu ABE; pentru Yamaha YZF-R1 Tip: RN19 (an model 2007-2008)
Amortizor spate stereo BITUBO, preîncărcare arc reglabilă; Culoare: negru; cu 2 arcuri pe lonjerie (K080B070 si K150C075); pentru Yamaha SR500 Tip: 2J4 (an model 1978-2004)
Amortizor BITUBO scuter stereo negru Yamaha X-Max 400 SH12 EURO4 2018
Amortizor spate stereo BITUBO, preîncărcare arc și amortizare la declin reglabile; Culoare: Negru; cu ABE; pentru Yamaha X-Max 400, tip SH12 (din anul model 2018-)
Amortizor stereo spate BITUBO, preîncărcare arc reglabil, cu arc despicat, culori roșu și negru, pentru Suzuki
UH125 Burgman (CB) din '16-
UH200 Burgman (C9) din '15-
Kit amortizor furcă BITUBO cu arcuri (și ulei furcă Fuchs Silkolene), preîncărcare arc reglabilă, amortizare la declin reglabilă cu 16 clicuri, pentru Kawasaki ZX6RR (ZX600N) din anul model '05-
3.719,00 lei
Kit amortizor furcă BITUBO JBH pentru Harley-Davidson Harley-Davidson CVO Road Glide Ultra FLTRUSE 2015 2016
Kit amortizor furcă JBH BITUBO cu arcuri și ulei de furcă, inel de capăt negru, preîncărcare arc 10 mm reglabilă, amortizare la declin reglabilă 20 de clicuri, amortizare la compresie reglabilă 20 de clicuri, incl , unele cu aviz rutier; pentru Harley Davidson (modele vezi lista de utilizare)
Arcuri progresive de furcă BITUBO pentru Harley Davidson
BMW K75S până la 07/1991; Inserție furcă moto BITUBO fără arc și opțiuni de reglare
Amortizor monobloc BITUBO spate, preîncărcare arc reglabilă infinit, amortizare la declin reglabilă (7 clicuri), culoare arc roșu. Cu ABE pentru tipul MX
Pentru Aprilia Pegaso 650, tip GA / MX, an model 1992-96
Kit amortizor furcă JBH BITUBO cu arcuri și ulei de furcă, pentru furcă cu susul în jos dual sport, inel roșu de capăt, preîncărcare arc reglabilă ambele bare, amortizare la declin reglabilă cu o bară 20 clicuri, amortizare la compresie cu o bară reglabilă 20 clicuri, cu omologare de drum.
Pentru BMW
F 850 GS, din anul model 2018-.
BMW K75,K75C,K75RT -7/1991; Inserție furcă moto BITUBO fără arc și opțiuni de reglare
Kit amortizor furcă JBH BITUBO cu arcuri și ulei de furcă, pentru furcă cu susul în jos dual sport, inel roșu de capăt, preîncărcare arc reglabilă ambele bare, amortizare la declin reglabilă cu o bară 20 de clicuri, amortizare la compresie cu o bară reglabilă 20 de clicuri; pentru Suzuki
GSX-R600, tip WVB2, an model 2004-05
GSX-R750, tip WVB3, an model 2004-05
2.799,00 lei
Amortizor BITUBO pentru motociclete stereo cromat Kawasaki VN1500 Classic VNT50D 1996 1997
Amortizor stereo spate BITUBO, preîncărcare arc și amortizare la declin reglabil, culoare: crom, cu ABE; pentru Kawasaki VN1500 Classic Tip: VNT50D (an model 1996-1997)
4.909,00 lei
Amortizor BITUBO stereo motocicleta Harley-Davidson XLH883 Sportster Hugger DeLuxe XLH 1988 1995
Amortizor spate stereo BITUBO, lungime 331 mm (13 inchi), preîncărcare arc, amortizare la declin și compresie reglabil, cu exterior atașat permanent. rezervor de expansiune; Culoare: Negru; pentru Harley Davidson (diverse modele) cu ABE în funcție de zona de utilizare
4.909,00 lei
Amortizor BITUBO stereo moto negru Harley-Davidson XL1200C Sportster Custom XL1200C 2009 2015
Amortizor spate stereo BITUBO, lungime 321 mm (12,5 inchi), preîncărcare arc, amortizare la declin și compresie reglabil, cu exterior atașat permanent. Rezervor de expansiune, culoare: negru, pentru Harley Davidson (diverse modele conform listei de utilizare) cu ABE conform listei de utilizare
Amortizor stereo spate BITUBO, preîncărcare arc și amortizare la declin reglabil, culoare: crom, cu ABE; pentru Kawasaki VN1500SE Tip: VNT50A (an model 1988-1993)
Amortizor spate stereo BITUBO, preîncărcare arc și amortizare la declin reglabile; Culoare: Negru, cu ABE; pentru Suzuki VS1400 Tip Intruder: VX51L (an model 1987-1998)
Amortizor spate stereo BITUBO, reglabil în preîncărcare și rebound; Culoare: Negru; pentru Suzuki DR400 și DR500S (din anul model '80-)
Amortizor stereo spate BITUBO, lungime 356 mm (14 inch), preîncărcare arc și amortizare la declin reglabil, culoare: crom, pentru Harley Davidson (diverse modele) cu ABE conform listei de utilizare
2.799,00 lei
Amortizor BITUBO stereo motocicleta Harley-Davidson Dyna Super Glide Special FXDS 1999 1999
Amortizor stereo spate BITUBO, lungime 281 mm (11 inch), preîncărcare arc și amortizare la declin reglabil, culoare: crom, pentru Harley Davidson (diverse modele) cu ABE conform listei de utilizare
Cartuș BITUBO închis fără arcuri, preîncărcare arc 15mm (15 spire) reglabilă, o bară cu amortizare la declin reglabilă 24 de clicuri, o bară cu amortizare la compresie reglabilă 24 de clicuri; pentru Kawasaki
ZX-6R 636, tip ZX636G, anul model 2019-
Amortizor spate stereo BITUBO, preîncărcare arc reglabilă; Culoare: Negru, cu ABE; pentru Kawasaki VN1500 Classic Tip: VNT50D (an model 1996-1997)
Amortizor spate stereo BITUBO, lungime 291 mm (11,5 inchi), preîncărcare arc și amortizare la declin reglabile; Culoare: negru, pentru Harley Davidson (diverse modele)
Amortizor monobloc BITUBO spate, amortizare la declin reglabilă (24 de clicuri), rebound de mare viteză reglabilă (24 de clicuri), amortizare la compresie reglabilă (24 de clicuri), lungime reglabilă (8 mm), preîncărcare arc variabilă infinit, culoarea arcului în roșu
Pentru Ducati Hypermotard 950, tip BB, an model 2019-
2.799,00 lei
Amortizor BITUBO stereo motocicleta Harley-Davidson XL1200C Sportster Custom XL1200C 2009 2015
Amortizor stereo spate BITUBO, lungime 281 mm (11 inch), preîncărcare arc și amortizare la declin reglabil, culoare: crom, pentru Harley Davidson (diverse modele) cu ABE conform listei de utilizare
Arcuri liniare furcă BITUBO viteza arcului K=1,1 kg/mm; pentru Yamaha YZF600R6 Tip: RJ11 (an model '06-'07)
Mono amortizor spate BITUBO, preîncărcare arc reglabilă infinit, amortizare la declin reglabilă (7 clicuri), cu reglare lungime 10mm, culoare arc în roșu, cu ABE;
pentru Honda CB900 Hornet Tip: SC48 (an model 2004-2005)
Amortizor spate stereo BITUBO, lungime 326 mm, preîncărcare hidraulică a arcului, amortizare la declin reglabilă; Amortizor complet negru, pentru Harley Davidson (diverse modele) cu ABE conform listei de utilizare
Kit amortizor furcă JBH BITUBO cu arcuri și ulei de furcă, pentru furcă cu susul în jos dual sport, inel roșu de capăt, preîncărcare arc reglabilă ambele bare, amortizare la declin reglabilă cu o bară 20 clicuri, amortizare la compresie cu o bară reglabilă 20 clicuri, cu omologare de drum.
Pentru Ducati Hypermotard 950, tip BB, an model 2019-
Arcuri liniare furcă BITUBO viteză arc 0,95 kg/mm; pentru Suzuki GSXR600 tip: WVCE (din anul model '06-) și GSXR750 tip: WVCF (din anul model '06-)
Amortizor spate stereo BITUBO, reglabil în preîncărcare și rebound; Culoare: Negru; cu ABE; pentru Kymco Xciting 400(i) Tip: D6 (din anul model 2013-)
Amortizor stereo spate BITUBO, presarcina arc reglabila, culoare: crom, cu ABE; pentru Honda VF1100C Tip: SC12 (an model 1983-1988)
Mono amortizor spate BITUBO, preîncărcare arc reglabilă hidraulic infinit, amortizare la declin reglabilă (7 clicuri), cu reglare în lungime 10 mm, culoare arc în roșu, cu ABE.
Pentru KTM 790 Duke, an model 2018-
Mono amortizor spate BITUBO, preîncărcare arc reglabilă infinit, amortizare la declin reglabilă (7 clicuri), cu reglare în lungime 10 mm, culoarea arcului în roșu, cu ABE.
Pentru Honda CB1000R Tip: SC60, an model 2008-2009
Cartuș BITUBO fără arcuri, preîncărcare arc 15mm (15 spire) reglabilă, o bară cu amortizare la declin reglabilă 24 de clicuri, o bară cu amortizare la compresie reglabilă 24 de clicuri; pentru modelele Ducati vezi lista de utilizare
Amortizor BITUBO Scooter Mono roșu Piaggio Vespa GTS125 MD3A EURO5 2022
Amortizor monobloc BITUBO in fata, cu rezervor de compensare extern atasat permanent, presarcina arcului si amortizarea compresiei reglabile, culoarea arcului rosu, pentru modelele Piaggio Vespa in functie de zona de utilizare
Amortizor spate stereo BITUBO, lungime 331 mm (13 inchi), preîncărcare arc și amortizare la declin reglabile; Culoare: Negru, pentru Harley Davidson (diverse modele) cu ABE conform listei de utilizare
Filtreaza produse
[motor_part_filter]
Filtrează după preț
Categorii
- Accesorii moto estetice și practice (504)
- Componente electrice pentru motociclete (629)
- Consumabile și piese pentru revizie și întreținere motociclete (5243)
- Echipamente pentru atelier - Unelte și accesorii (347)
- Eșapamente și sisteme de evacuare pentru motociclete - Performanță și sunet sportiv (1863)
- Limitare A2 motociclete - Moto A2 cu alpha Technik (640)
- Motociclete Second-Hand (36)
- Produse noi (27)
- Sisteme de iluminare pentru motociclete - Faruri și semnalizatoare LED (1050)
- Suspensie moto – Componente pentru performanță maximă (9483)
- Amortizoare de direcție (1325)
- Amortizoare moto și scuter BITUBO (61)
- Amortizoare Wilbers pentru motociclete - Performanță și confort (4543)
- Arcuri furcă BITUBO (5)
- Cartridge - Cartușe furcă față moto BITUBO (15)
- Furcă față – Piese și accesorii pentru furca motocicletei (1774)
- Juguri, cleme de ghidon X-TRIG (83)
- Kituri de coborare - reducere înălţime (1140)
- Piese și accesorii pentru amortizor spate (310)
- Rulmenți roată – Kituri de reparație rulmenți roată pentru motociclete (97)
- Uleiuri pentru suspensii (21)
- Unelte pentru suspensii (110)
- Vouchere cadou (4)
Istoricul tau de navigare
Plăcuțele de frână TRW sunt disponibile pentru motociclete de toate clasele și tipurile.
Gama de plăcuțe de frână include douăsprezece compoziții diferite.
Cu plăcuțele de frână de la TRW, se pot optimiza siguranța și performanța aproape tuturor frânelor de pe motociclete de turism și sport, motociclete custom, scutere, mașini off-road, quad-uri și ATV-uri.
Plăcuțe de frână pentru mai mult de 6.000 de modele de motociclete, pentru față și spate.
Plăcuțele de frână TRW sunt disponibile pentru motociclete de toate clasele și tipurile.
Gama de plăcuțe de frână include douăsprezece compoziții diferite.
Cu plăcuțele de frână de la TRW, se pot optimiza siguranța și performanța aproape tuturor frânelor de pe motociclete de turism și sport, motociclete custom, scutere, mașini off-road, quad-uri și ATV-uri.
Plăcuțe de frână pentru mai mult de 6.000 de modele de motociclete, pentru față și spate.
Plăcuțele de frână TRW sunt disponibile pentru motociclete de toate clasele și tipurile.
Gama de plăcuțe de frână include douăsprezece compoziții diferite.
Cu plăcuțele de frână de la TRW, se pot optimiza siguranța și performanța aproape tuturor frânelor de pe motociclete de turism și sport, motociclete custom, scutere, mașini off-road, quad-uri și ATV-uri.
Plăcuțe de frână pentru mai mult de 6.000 de modele de motociclete, pentru față și spate.