47.594,90 lei
Sub-total: 47.594,90 lei
Politica de Garanție
Condiții generale:
1.1. Garanția se aplică produselor achiziționate de la BRS PERFORMANCE S.R.L. și este supusă termenilor și condițiilor stabilite în această politică.
1.2. Pentru a beneficia de garanție, clientul trebuie să prezinte bonul fiscal și/sau factura fiscală emisă la achiziționarea produsului.
1.3. Produsele trebuie să fie utilizate conform instrucțiunilor de utilizare și să nu prezinte semne de utilizare necorespunzătoare sau daune cauzate de utilizare inadecvată.
Perioada de garanție:
2.1. Durata exactă a garanției variază în funcție de fiecare produs și este specificată în certificatul de garanție sau în descrierea produsului pe site-ul BRS PERFORMANCE S.R.L.
2.2. Garanția legală este asigurată pentru o perioadă cuprinsă între 6 luni și 2 ani, în funcție de specificațiile produsului.
Procesul de soluționare a garanției:
3.1. Clientul trebuie să contacteze BRS PERFORMANCE S.R.L. în cazul apariției unei defecțiuni acoperite de garanție.
3.2. Produsul va fi evaluat de către echipa tehnică BRS PERFORMANCE S.R.L. pentru a determina dacă este eligibil pentru reparație sau înlocuire în cadrul garanției.
3.3. În cazul în care produsul nu poate fi reparat sau înlocuit, clientul poate primi un produs similar sau valoarea corespunzătoare sub formă de credit de magazin.
Costuri aferente garanției:
4.1. Costurile de transport pentru returnarea produselor în cadrul garanției sunt suportate de către client.
4.2. Dacă produsul este confirmat ca fiind eligibil pentru reparație sau înlocuire în cadrul garanției, BRS PERFORMANCE S.R.L. va acoperi costurile de transport pentru returnarea produsului către client.
Excepții de la garanție:
5.1. Garanția nu acoperă daunele cauzate de utilizarea inadecvată, neglijență, accidente, modificări neautorizate sau alte condiții care nu sunt rezultatul unor defecte de fabricație.
5.2. Anumite produse sau componente pot fi exceptate de la garanție în conformitate cu legislația în vigoare.
5.3. Exemple de situații exceptate de la garanție includ, dar nu se limitează la:
Baterii pentru motociclete care se descarcă complet din cauza unui consumator parazit de curent, a unui sistem de încărcare defect sau a unei utilizări necorespunzătoare.
Consumatori electrici instalați incorect, care provoacă descărcarea prematură a bateriei sau alte defecțiuni ale sistemului electric.
Erori umane, cum ar fi lăsarea contactului aprins pentru perioade îndelungate fără pornirea motorului, ceea ce poate duce la descărcarea bateriei sau deteriorarea altor componente.
Intervenții neautorizate asupra produsului sau utilizarea de piese incompatibile cu specificațiile originale.
Deteriorări cauzate de condiții extreme de mediu, cum ar fi expunerea prelungită la umiditate, temperaturi excesive sau submersie în apă, dacă produsul nu este proiectat pentru astfel de condiții.
5.4. Pentru revendicarea garanției în cazul bateriilor sau al problemelor de alimentare electrică, este obligatorie prezentarea următoarelor documente și dovezi:
Raport de test al bateriei, emis de un service autorizat, care să ateste:
Starea de sănătate (State of Health – SOH) a bateriei;
Starea de încărcare (State of Charge – SOC) la momentul testului;
Alte parametri relevanți (tensiune, rezistență internă etc.).
Raport de diagnostic al sistemului de încărcare, efectuat într-un service autorizat, care să confirme funcționarea corectă a alternatorului, regulatorului de tensiune și a altor componente asociate.
Test pentru pierderi de curent / consumatori paraziți, realizat de un service autorizat, care să evidențieze dacă există sau nu un consum anormal de energie electrică atunci când vehiculul este oprit.
5.5. Garanția va fi invalidată în următoarele situații:
Dacă se constată că bateria a fost descărcată complet din cauza unui consumator parazit sau a unui sistem de încărcare defect și nu din cauza unui defect de fabricație;
Dacă documentele menționate mai sus nu sunt prezentate sau nu sunt emise de un service autorizat;
Dacă testele demonstrează că defecțiunea nu este acoperită de garanție conform termenilor stabiliți.
Rambursarea și returnarea:
6.1. În cazul în care un produs achiziționat este returnat din motive care nu sunt acoperite de garanție, se aplică politica standard de returnare și rambursare a BRS PERFORMANCE S.R.L.
Această Politică de Garanție este valabilă începând cu data de 01 Decembrie 2023 și poate fi actualizată periodic. Pentru informații actualizate, vă rugăm să verificați Politica de Garanție pe site-ul nostru web sau contactați serviciul nostru de relații cu clienții