Politica de Garanție

Condiții generale:

1.1. Garanția se aplică produselor achiziționate de la BRS PERFORMANCE S.R.L. și este supusă termenilor și condițiilor stabilite în această politică.

1.2. Pentru a beneficia de garanție, clientul trebuie să prezinte bonul fiscal și/sau factura fiscală emisă la achiziționarea produsului.

1.3. Produsele trebuie să fie utilizate conform instrucțiunilor de utilizare și să nu prezinte semne de utilizare necorespunzătoare sau daune cauzate de utilizare inadecvată.

Perioada de garanție:

2.1. Durata exactă a garanției variază în funcție de fiecare produs și este specificată în certificatul de garanție sau în descrierea produsului pe site-ul BRS PERFORMANCE S.R.L.

2.2. Garanția legală este asigurată pentru o perioadă cuprinsă între 6 luni și 2 ani, în funcție de specificațiile produsului.

Procesul de soluționare a garanției:

3.1. Clientul trebuie să contacteze BRS PERFORMANCE S.R.L. în cazul apariției unei defecțiuni acoperite de garanție.

3.2. Produsul va fi evaluat de către echipa tehnică BRS PERFORMANCE S.R.L. pentru a determina dacă este eligibil pentru reparație sau înlocuire în cadrul garanției.

3.3. În cazul în care produsul nu poate fi reparat sau înlocuit, clientul poate primi un produs similar sau valoarea corespunzătoare sub formă de credit de magazin.

Costuri aferente garanției:

4.1. Costurile de transport pentru returnarea produselor în cadrul garanției sunt suportate de către client.

4.2. Dacă produsul este confirmat ca fiind eligibil pentru reparație sau înlocuire în cadrul garanției, BRS PERFORMANCE S.R.L. va acoperi costurile de transport pentru returnarea produsului către client.

Excepții de la garanție:

5.1. Garanția nu acoperă daunele cauzate de utilizarea inadecvată, neglijență, accidente, modificări neautorizate sau alte condiții care nu sunt rezultatul unor defecte de fabricație.

5.2. Anumite produse sau componente pot fi exceptate de la garanție în conformitate cu legislația în vigoare.

Rambursarea și returnarea:

6.1. În cazul în care un produs achiziționat este returnat din motive care nu sunt acoperite de garanție, se aplică politica standard de returnare și rambursare a BRS PERFORMANCE S.R.L.

Această Politică de Garanție este valabilă începând cu data de 01 Decembrie 2023 și poate fi actualizată periodic. Pentru informații actualizate, vă rugăm să verificați Politica de Garanție pe site-ul nostru web sau contactați serviciul nostru de relații cu clienții