0
Total
0,00 lei
Nu există produse în coș.
Best Discounts
469,00 lei Prețul inițial a fost: 469,00 lei.349,00 leiPrețul curent este: 349,00 lei.
549,00 lei Prețul inițial a fost: 549,00 lei.399,00 leiPrețul curent este: 399,00 lei.
The best discounts this week
Every week you can find the best discounts here.
Stander moto față universal BRS
Stander moto spate universal BRS cu adaptori în formă de L
Suspensie moto – Componente pentru performanță maximă
Date tehnice:
Diametru: 38.5 mm
Lungimea: 555 mm
Rata arcului 9.2 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Date tehnice:
Diametru: 38.5 mm
Lungimea: 555 mm
Rata arcului 8.8 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Date tehnice:
Diametru: 38.5 mm
Lungimea: 555 mm
Rata arcului 8.4 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 43.5×430 – 5.9 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 43.5 mm
Lungimea: 430 mm
Rata arcului 5.9 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 43.5×430 – 6.8 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 43.5 mm
Lungimea: 430 mm
Rata arcului 6.8 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 43.5×430 – 6.5 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 43.5 mm
Lungimea: 430 mm
Rata arcului 6.5 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 43.5×430 – 6.2 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 43.5 mm
Lungimea: 430 mm
Rata arcului 6.2 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 43.5×430 – 5.6 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 43.5 mm
Lungimea: 430 mm
Rata arcului 5.6 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 43.5×465 – 6.8 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 43.5 mm
Lungimea: 465 mm
Rata arcului 6.8 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 43.5×465 – 6.5 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 43.5 mm
Lungimea: 465 mm
Rata arcului 6.5 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 43.5×465 – 6.2 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 43.5 mm
Lungimea: 465 mm
Rata arcului 6.2 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 43.5×465 – 5.6 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 43.5 mm
Lungimea: 465 mm
Rata arcului 5.6 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 43.5-440, 5,0 N/mm – 5.0 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 43.5 mm
Lungimea: 440, mm
Rata arcului 5.0 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 29.5×370 SX65 1 buc – 3.0 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 29.5 mm
Lungimea: 370 mm
Rata arcului 3.0 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Date tehnice:
Diametru: 29.5 mm
Lungimea: 370 mm
Rata arcului 2.8 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Date tehnice:
Diametru: 29.5 mm
Lungimea: 370 mm
Rata arcului 2.6 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×475 – 5.6 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 475 mm
Rata arcului 5.6 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×475 – 4.0 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 475 mm
Rata arcului 4.0 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Date tehnice:
Diametru: 31 mm
Lungimea: 330 mm
Rata arcului 3.2 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 31×330 – 3.0 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 31 mm
Lungimea: 330 mm
Rata arcului 3.0 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 31×330 – 2.8 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 31 mm
Lungimea: 330 mm
Rata arcului 2.8 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 31×330 – 2.6 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 31 mm
Lungimea: 330 mm
Rata arcului 2.6 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 31×330 – 2.4 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 31 mm
Lungimea: 330 mm
Rata arcului 2.4 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 38.5×580 – 7.6 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 38.5 mm
Lungimea: 580 mm
Rata arcului 7.6 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 38.5×580 – 7.2 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 38.5 mm
Lungimea: 580 mm
Rata arcului 7.2 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Date tehnice:
Diametru: 38.5 mm
Lungimea: 580 mm
Rata arcului 6.8 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 38.5×580 – 6.4 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 38.5 mm
Lungimea: 580 mm
Rata arcului 6.4 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 38.5×580 – 6.0 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 38.5 mm
Lungimea: 580 mm
Rata arcului 6.0 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 38.5×580 – 5.6 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 38.5 mm
Lungimea: 580 mm
Rata arcului 5.6 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 38.5×580 – 5.2 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 38.5 mm
Lungimea: 580 mm
Rata arcului 5.2 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×475 – 5.4 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 475 mm
Rata arcului 5.4 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×475 – 5.2 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 475 mm
Rata arcului 5.2 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×475 – 5.0 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 475 mm
Rata arcului 5.0 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×475 – 4.8 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 475 mm
Rata arcului 4.8 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×475 – 4.6 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 475 mm
Rata arcului 4.6 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×475 – 4.4 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 475 mm
Rata arcului 4.4 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×475 – 4.2 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 475 mm
Rata arcului 4.2 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×660 – 9.6 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 660 mm
Rata arcului 9.6 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×660 – 9.2 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 660 mm
Rata arcului 9.2 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×660 – 8.8 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 660 mm
Rata arcului 8.8 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×660 – 8.4 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 660 mm
Rata arcului 8.4 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×660 – 8.0 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 660 mm
Rata arcului 8.0 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×660 – 10.4 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 660 mm
Rata arcului 10.4 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arc furcă față Enduro/ Motocross/ Supermoto 45×660 – 1.0 N/mm²
Date tehnice:
Diametru: 45 mm
Lungimea: 660 mm
Rata arcului 1.0 N/mm²
Caracteristici:
Din oțel de arc de înaltă calitate Crom-Siliciu
Ambele capete rectificate
Tratate termic și
Presetate (-> pierderi minime de așezare)
Întărite la suprafață (prin sablare cu bile)
Rezistență mare la comprimare
Forțe laterale foarte mici cu poziționarea ideală a axei forței relativ la axa arcului
Paralelism plan și aliniament exact al capetelor arcului unul față de celălalt, în stare încărcată și neîncărcată
Toleranțe foarte mici: diametrul interior di ± 0,25 %, rata arcului C ± 2,5 %
Marcat cu tipul, rata arcului
Arcuri liniare pentru furcă față Wilbers, MZ, SM 125, 00-
Set de arcuri pentru furcă telescopică Wilbers
Liniar
Rata arcului 5,1 kg/cm
Pentru MZ SM 125
Tip MZ 125
Anul model 00- (Vă rugăm să comandați uleiul de furcă separat)
Cu ABE conform listei de utilizare
Amortizor Wilbers 633 Adjustline Honda CB 500 95-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 633 Competition P
Amortizor stereo spate (set)
Rebound și compresie
Precum și preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervorul de compensare poate fi pivotat (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului)
Pentru Honda CB 500
Tip PC 26/32
An model 95 -
Cu ABE conform domeniului de utilizare
Amortizor Wilbers 630 Adjustline Honda CB 500 95-
Wilbers Performance Suspension 630 Adjustline
Amortizor stereo spate (set)
Rebound și preîncărcarea arcului reglabilă
Pentru Honda CB 500
Tip PC 26 / 32
An model 95-
Cu ABE in functie de zona de utilizare
Amortizor Wilbers 540 Road Honda RVF 750 R 94-
Wilbers 540 Road, monoamortizor spate, preîncărcarea arcului reglabilă infinit cu cheie cu carlig, diametru piston 46 mm, arc negru, pentru Honda RVF 750 R, tip RC 45, an model 94-, cu ABE conform listei de utilizare
Kawasaki Z 1000 SX/ Ninja 1000 Kit de coborâre- reducere înălțime – 30 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Kawasaki Z 1000 SX/ Ninja 1000 - 30 mm
Yamaha FJR 1300 Kit de coborâre- reducere înălțime – 30 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha FJR 1300 - 30 mm
Yamaha XT 1200 ZE Super Ténéré Kit de coborâre- reducere înălțime – 40 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha XT 1200 ZE Super Ténéré - 40 mm
Yamaha XT 1200 ZE Super Ténéré Kit de coborâre- reducere înălțime – 20 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha XT 1200 ZE Super Ténéré - 20 mm
Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré Kit de coborâre- reducere înălțime – 40 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré - 40 mm
Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré Kit de coborâre- reducere înălțime – 20 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré - 20 mm
Yamaha GTS 1000 Kit de coborâre- reducere înălțime – 25 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha GTS 1000 - 25 mm
Yamaha FZ 1/ Fazer Kit de coborâre- reducere înălțime – 30 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha FZ 1/ Fazer - 30 mm
Yamaha TDM 900 Kit de coborâre- reducere înălțime – 35 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha TDM 900 - 35 mm
Yamaha XSR 900 Kit de coborâre- reducere înălțime – 45 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha XSR 900 - 45 mm
Yamaha XSR 900 Kit de coborâre- reducere înălțime – 25 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha XSR 900 - 25 mm
Yamaha TRX 850 Kit de coborâre- reducere înălțime – 35 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha TRX 850 - 35 mm
Yamaha TDM 850 Kit de coborâre- reducere înălțime – 40 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha TDM 850 - 40 mm
Yamaha FZ1/ Fazer Kit de coborâre- reducere înălțime – 30 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha FZ1/ Fazer - 30 mm
Yamaha SZR 660 Kit de coborâre- reducere înălțime – 30 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha SZR 660 - 30 mm
Yamaha FZR 600 Kit de coborâre- reducere înălțime – 40 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha FZR 600 - 40 mm
Yamaha YZF-R3A Kit de coborâre- reducere înălțime – 30 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha YZF-R3A - 30 mm
Yamaha MT-03 Kit de coborâre- reducere înălțime – 30 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Yamaha MT-03 - 30 mm
Triumph Tiger 1200 XCA/ XCX/ XR/ XRT/ XRX Kit de coborâre- reducere înălțime – 35 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Tiger 1200 XCA/ XCX/ XR/ XRT/ XRX - 35 mm
Triumph Tiger 900/ GT/ Rally/ Pro Kit de coborâre- reducere înălțime – 40 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Tiger 900/ GT/ Rally/ Pro - 40 mm
Triumph Tiger 900/ GT/ Rally/ Pro Kit de coborâre- reducere înălțime – 20 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Tiger 900/ GT/ Rally/ Pro - 20 mm
Triumph Tiger 800 XR/ XRX/ XRT Kit de coborâre- reducere înălțime – 40 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Tiger 800 XR/ XRX/ XRT - 40 mm
Triumph Tiger 800 XR/ XRX/ XRT/ XCX/ XCA Kit de coborâre- reducere înălțime – 20 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Tiger 800 XR/ XRX/ XRT/ XCX/ XCA - 20 mm
Triumph Tiger 800 XC/ XR/ XRX/ XRT/ XCX/ XCA Kit de coborâre- reducere înălțime – 20 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Tiger 800 XC/ XR/ XRX/ XRT/ XCX/ XCA - 20 mm
Triumph Speed Four Kit de coborâre- reducere înălțime – 35 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Speed Four - 35 mm
Triumph Street Triple S/S-A2/ R/ RS Kit de coborâre- reducere înălțime – 20 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Street Triple S/S-A2/ R/ RS - 20 mm
Triumph Daytona 650 Kit de coborâre- reducere înălțime – 35 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Daytona 650 - 35 mm
Triumph Daytona 600 Kit de coborâre- reducere înălțime – 35 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Daytona 600 - 35 mm
Triumph Speed Four Kit de coborâre- reducere înălțime – 35 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Triumph Speed Four - 35 mm
Suzuki B-King Kit de coborâre- reducere înălțime – 40 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Suzuki B-King - 40 mm
Suzuki GSF 1250 Bandit/ S Kit de coborâre- reducere înălțime – 30 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Suzuki GSF 1250 Bandit/ S - 30 mm
Suzuki GSX 1250 FA Kit de coborâre- reducere înălțime – 30 mm
Kit de coborâre- reducere înălțime pentru Suzuki GSX 1250 FA - 30 mm
Filter Products
Filtrați după vehicul
Sau caută:
Filtrează după preț
Categorii
- Accesorii moto estetice și practice (431)
- Componente electrice pentru motociclete (677)
- Consumabile și piese pentru revizie și întreținere motociclete (4650)
- Echipamente pentru atelier - Unelte și accesorii (345)
- Eșapamente și sisteme de evacuare pentru motociclete - Performanță și sunet sportiv (1827)
- Limitare A2 motociclete (639)
- Motociclete Second-Hand (56)
- Sisteme de iluminare pentru motociclete - Faruri și semnalizatoare LED (1050)
- Suspensie moto – Componente pentru performanță maximă (9135)
- Amortizoare de direcție (1325)
- Amortizoare moto și scuter BITUBO (61)
- Amortizoare Wilbers pentru motociclete - Performanță și confort (4543)
- Arcuri furcă BITUBO (4)
- Cartridge - Cartușe furcă față moto BITUBO (15)
- Furcă față – Piese și accesorii pentru furca motocicletei (1782)
- Juguri, cleme de ghidon X-TRIG (83)
- Kituri de coborare - reducere înălţime (786)
- Piese și accesorii pentru amortizor spate (309)
- Rulmenți roată – Kituri de reparație rulmenți roată pentru motociclete (97)
- Uleiuri pentru suspensii (21)
- Unelte pentru suspensii (110)
BRS PERFORMANCE S.R.L., importator direct de piese moto de calitate germană și producător de accesorii sub marca proprie BRS, deservește cu succes atât piața românească, cât și cea europeană. Oferim consultanță specializată, o gamă premium de accesorii moto și motociclete second-hand atent selectate de la dealeri autorizați din Germania, asigurând astfel calitate și fiabilitate pentru pasionații de motociclism.
- 0743 135 854
- [email protected]
© BRS PERFORMANCE S.R.L.
BRS Performance este direct importator de piese de calitate germană pentru motociclete, oferă consultanță specializată și o selecție de top de motociclete SH importate de la dealeri autorizați din Germania.
suport clienți
Servicii BRS
CATEGORII