0
Total
0,00 lei
Nu există produse în coș.
Best Discounts
469,00 lei Prețul inițial a fost: 469,00 lei.349,00 leiPrețul curent este: 349,00 lei.
549,00 lei Prețul inițial a fost: 549,00 lei.399,00 leiPrețul curent este: 399,00 lei.
The best discounts this week
Every week you can find the best discounts here.
Stander moto față universal BRS
Stander moto spate universal BRS cu adaptori în formă de L
Seria 644 WESA
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback pentru coborâre din fabrică, coborâre suplimentară cu 20 mm, pentru BMW R1250GS Adventure, tip 1G13, an model 2019 - Vechiul amortizor trebuie trimis la cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback cu o ridicare de 20 mm, pentru BMW F 900 R, tip 4R90, din anul model 2020 - Vechiul amortizor trebuie trimis la cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru coborâre din fabrică, coborâre suplimentară cu 50 mm. ABE numai în combinație cu amortizorul față WI-634-1221-11 (comandați separat)! Pentru BMW R1200GS, tip 1G12, an model 17-18 R1200GS Rallye (fără suspensie sport), tip 1G12, model an 17-18 Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru coborâre din fabrică, coborând suplimentara cu 20mm, cu ABE in functie de zona de utilizare Pentru BMW R1200GS, tip 1G12, an model 17-18 R1200GS Rallye (fara suspensie sport), tip 1G12, an model 17-18 Vechiul amortizor trebuie trimis pentru asociere (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1250GS Adventure, tip 1G13, an model 18- si R1250GS Style HP fara suspensie sport, tip 1G13, model model 18-, cu ESA, cu ABE conform zonei de utilizați amortizorul vechi trebuie să fie cuplat (încărcat), pentru a fi expediat
Amortizor Wilbers Performance 644 WESA Dynamic DDC - Etapa 3, pentru BMW S1000 RR, tip K10 / 2R10, an model 2015-18 Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW F900 XR, tip 4R90, an model 2020- Amortizorul vechi trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS Adventure, tip R12W, an model 14-16, cu ESA, cu coborând fixa 55 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare Vechiul amortizor trebuie sa fie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, coborând 35 mm. ABE numai în combinație cu amortizorul față WI-634-1224-05 (comandați separat)! Pentru BMW R1250GS Style HP cu suspensie sport, tip 1G13, an model 2019- R1250GS Adventure, tip 1G13, model an 2019- Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, lungime standard, cu ABE in functie de zona de utilizare. Pentru BMW R1250GS Style HP cu suspensie sport, tip 1G13, an model 2019- R1250GS Adventure, tip 1G13, model an 2019- Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, coborând 55 mm ABE numai în combinație cu amortizorul față WI-634-1137-02 (comanda separat)! Pentru BMW 1200 GS Adventure (LC), tip R12W, an model 14-16 Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (se aplică taxe).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS Adventure, tip 1G12, an model 17-18 si pentru BMW R1200GS Rallye cu suspensie sport, tip 1G12, an model 17-18, cu ESA, cu ABE dupa zona de utilizare, vechiul amortizor trebuie să fie cuplat (încărcat) trebuie să fie trimis
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW F 900 R, tip 4R90, din anul model 2020 - Amortizorul vechi trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1250GS Adventure, tip 1G13, an model 18- si R1250GS Style HP fara suspensie sport, tip 1G13, model model 18-, cu ESA, cu coborând fixa 70 mm, cu ABE conform în zona de utilizare a vechiului amortizor trebuie trimis pentru asociere (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru coborâre din fabrică, coborâre suplimentară cu 50 mm ABE numai în combinație cu amortizorul față WI-634-1221-13 (comandat separat)! Pentru BMW R1250GS, tip 1G13, an model 2018-, cu ESA Vechiul amortizor trebuie trimis la cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru coborâre din fabrică, coborâre suplimentară cu 20 mm ABE numai în combinație cu amortizorul față WI-634-1221-12 (comandat separat)! Pentru BMW R1250GS, tip 1G13, an model 2018-, cu ESA Vechiul amortizor trebuie trimis la cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru coborâre din fabrică, cu ABE conform domeniului de utilizare Pentru BMW 1200 GS Adventure (LC), tip R12W, an model 14-16 Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (pentru o taxa).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru coborâre din fabrică, cu ABE conform domeniului de utilizare Pentru BMW R1250GS, tip 1G13, an model 2018- si R1250GS Style HP fara suspensie sport, tip 1G13, model model 18-, cu ESA Vechiul amortizor trebuie să fie cuplat (încărcat), să fie trimis înăuntru
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS (LC), tip R12W, an model 13-16, cu ESA si coborând din fabrică, cu coborând suplimentara cu 50 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare, amortizorul vechi trebuie să fie cuplat (încărcat), să fie trimis înăuntru
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS Adventure, tip R12W, an model 14-16, cu ESA si coborând din fabrică, cu ABE in functie de zona de utilizare Vechiul amortizor trebuie trimis pt. cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS, tip 1G12, an model 17-18, cu ESA și pentru BMW R1200GS Rallye fără suspensie sport, tip 1G12, an model 17-18, cu ESA, cu coborâre fixă 70 mm, cu ABE În funcție de zona de utilizare, vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS Adventure, tip 1G12, anul model 17-18 și pentru BMW R1200GS Rallye cu suspensie sport, tip 1G12, an model 17-18, cu ESA, cu coborâre fixă 55 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, kit de ridicare 50 mm, pentru BMW F900 XR, tip 4R90, an model 2020 - Amortizorul vechi trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, kit de ridicare 20mm, inclusiv cuplaj, cu ABE in functie de zona de utilizare. Pentru Honda GL1800 Goldwing, tip SC79, an model 2018 - Vechiul amortizor trebuie trimis la cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS (LC), tip R12W, an model 13-16, cu ESA, cu coborând fixa 70 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance 644 WESA Dynamic DDC - Etapa 1, pentru BMW S1000 RR, tip K10 / 2R10, an model 2015-18 Vechiul amortizor trebuie trimis la cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS (LC), tip R12W, an model 13-16, cu ESA, cu ABE in functie de zona de utilizare Vechiul amortizor trebuie trimis la cuplare (pentru o taxa).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, lungime standard, inclusiv cuplaj, spate inclusiv preîncărcare parțială hidraulică a arcului cu cuplaj, cu ABE în funcție de zona de utilizare. Pentru Honda GL1800 Goldwing, tip SC79, an model 2018 - Vechiul amortizor trebuie trimis la cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, kit ridicare 15 mm, pentru BMW F750 GS, tip 4G85, an model 2018-, cu ABE in functie de zona de utilizare. Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS Adventure, tip R12W, an model 14-16, cu ESA si coborând din fabrică, cu coborând suplimentara 20 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare. absorbantul trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS (LC), tip R12W, an model 13-16, cu ESA si coborând din fabrică, cu ABE in functie de zona de utilizare Vechiul amortizor trebuie trimis in pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS Adventure, tip 1G12, anul model 17-18 și pentru BMW R1200GS Rallye cu suspensie sport, tip 1G12, an model 17-18, cu ESA, cu coborâre fixă 35 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback pentru coborâre din fabrică, pentru BMW R1250GS Adventure, tip 1G13, an model 2019 - Amortizorul vechi trebuie trimis la cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS (LC), tip R12W, an model 13-16, cu ESA si coborând din fabrică, cu coborând suplimentara cu 20 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare, amortizorul vechi trebuie să fie cuplat (încărcat), să fie trimis înăuntru
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS Adventure, tip R12W, an model 14-16, cu ESA si coborând din fabrică, cu coborând suplimentara 50 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare Vechiul soc absorbantul trebuie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, pentru BMW R1200GS Adventure, tip R12W, an model 14-16, cu ESA, cu coborând fixa 80 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare Vechiul amortizor trebuie sa fie trimis pentru cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback pentru coborâre din fabrică coborâre suplimentară de 20 mm, pentru BMW R1200GS Adventure, tip 1G12, an model 17-18 cu ABE în funcție de zona de utilizare Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (pentru o taxa).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA Dynamic Feedback, lungime standard, cu ABE conform domeniului de utilizare Pentru BMW 1200 GS Adventure (LC), tip R12W, an model 14-16 Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare ( taxabil).
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F700GS Adventure, tip E8GS / 4G80, an model 12-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu coborând fixa de 25 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare, vechiul amortizorul trebuie trimis pentru cuplare (cu taxă),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GT, tip E8ST, an model 13-16 si tip 4R80, an model 17-, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu kit de ridicare fix 10 mm, cu ABE in functie de zona de Utilizare Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (încărcat),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GS, tip E8GS / 4G80, an model 13-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu kit de ridicare fix 20 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare, vechiul amortizorul trebuie trimis pentru cuplare (cu taxă),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F700GS Adventure, tip E8GS / 4G80, an model 12-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu coborând fixa de 40 mm, numai in combinatie cu arcuriFurca WI-600-0434-00 , cu ABE conform Domeniul de utilizare: vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (se aplică taxe),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GS Adventure, tip E8GS / 4G80, an model 13-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, numai in combinatie cu arcuriFurca WI-600-0436-00, cu ABE conform prevederilor zona de utilizare Vechiul amortizor trebuie folosit pentru a fi trimis pentru cuplare (incarcabil),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GS, tip E8GS / 4G80, an model 13-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu coborând fixa 30 mm, numai in combinatie cu arcuriFurca WI-600-0437-00, cu ABE în funcție de zona de utilizare, vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (încărcat),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GT, tip E8ST, an model 13-16 si tip 4R80, an model 17-, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu coborând fixa 40 mm, numai in combinatie cu arcuriFurci WI- 601-0379-02 , cu ABE în funcție de zona de utilizare, vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (contrabil),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GS, tip E8GS / 4G80, an model 13-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu ABE in functie de zona de utilizare, amortizorul vechi trebuie trimis pt. cuplaj (cu taxă),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GS Adventure, tip E8GS / 4G80, an model 13-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu coborând fixa 60 mm, numai in combinatie cu arcuriFurca WI-600-0436-01 , cu ABE conform Domeniul de utilizare: vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (se aplică taxe),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800R, tip E8ST, an model 15-16 si tip 4R80, an model 17-, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu ABE in functie de zona de utilizare, vechiul soc absorbantul trebuie trimis pentru cuplare (cu taxă),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GS Adventure, tip E8GS / 4G80, an model 13-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu kit de ridicare fix 20 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare, amortizorul vechi trebuie trimis pentru cuplare (încărcat),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800R, tip E8ST, an model 15-16 si tip 4R80, an model 17-, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu kit de ridicare fix 25 mm, cu ABE in functie de zona de Utilizare Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (încărcat),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F700GS Adventure, tip E8GS / 4G80, an model 12-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu ABE in functie de zona de utilizare, vechiul amortizor trebuie trimis in pentru cuplare (contra cost),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GT, tip E8ST, an model 13-16 si tip 4R80, an model 17-, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu coborând fixa 20 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare. Vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (încărcat),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F700GS Adventure, tip E8GS / 4G80, an model 12-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu ridicare fixa de 20 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare, vechiul amortizorul trebuie trimis pentru cuplare (cu taxă),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GS Adventure, tip E8GS / 4G80, an model 13-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu coborând fixa 30 mm, numai in combinatie cu arcuriFurca WI-600-0437-01 , cu ABE conform Domeniul de utilizare: vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (se aplică taxe),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800R, tip E8ST, an model 15-16 si tip 4R80, an model 17-, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu coborând fixa 25 mm, numai in combinatie cu conversiaFurcii WI- 605-0265-02 , cu ABE in functie de zona de utilizare, vechiul amortizor trebuie trimis la cuplare (contra cost).
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GT, tip E8ST, an model 13-16 si tip 4R80, an model 17-, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu ABE in functie de zona de utilizare, vechiul soc absorbantul trebuie trimis pentru cuplare (cu taxă),
Amortizor spate Wilbers Performance Suspension 644 miniWESA, pentru BMW F800GS, tip E8GS / 4G80, an model 13-17, cu presarcina originala a arcului hidraulic, cu coborând fixa 60 mm, numai in combinatie cu arcuriFurca WI-600-0436-00, cu ABE în funcție de zona de utilizare, vechiul amortizor trebuie trimis pentru cuplare (încărcat),
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA, coborând 30mm, cu ABE conform zonei de utilizare Pentru BMW S1000XR, tip K10, an model 14-16 S1000XR, tip 2X10, model an 17- Amortizorul vechi trebuie trimis pentru cuplare (cu taxă), numai împreună cu articolul WI-605-0502-02
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA, pentru față, coborând 30 mm. ABE numai în combinație cu amortizorul spate WI-644-1053-01 (comandați separat)! Pentru BMW K1600GT / GTL, tip K16GT, an model 2011-16, cu ESA II Vechiul amortizor trebuie trimis la cuplare (contra cost).
Amortizor Wilbers Performance Suspension 644 WESA, lungime standard, pentru fata, cu ABE in functie de zona de utilizare Pentru BMW K1600GT / GTL, tip K16GT, an model 2011-16, cu ESA II trebuie trimis vechiul amortizor in pentru cuplare (contra cost).
Filter Products
Filtrați după vehicul
Sau caută:
Filtrează după preț
Categorii
- Accesorii moto estetice și practice (431)
- Componente electrice pentru motociclete (677)
- Consumabile și piese pentru revizie și întreținere motociclete (4650)
- Echipamente pentru atelier - Unelte și accesorii (345)
- Eșapamente și sisteme de evacuare pentru motociclete - Performanță și sunet sportiv (1827)
- Limitare A2 motociclete (639)
- Motociclete Second-Hand (56)
- Sisteme de iluminare pentru motociclete - Faruri și semnalizatoare LED (1050)
- Suspensie moto – Componente pentru performanță maximă (9135)
- Amortizoare de direcție (1325)
- Amortizoare moto și scuter BITUBO (61)
- Amortizoare Wilbers pentru motociclete - Performanță și confort (4543)
- Seria 530 (450)
- Seria 531 (334)
- Seria 630 (510)
- Seria 631 (87)
- Seria 632 (171)
- Seria 633 (159)
- Seria 634 WESA (69)
- Seria 640 (1298)
- Seria 641 (681)
- Seria 642 (337)
- Seria 643 (198)
- Seria 644 WESA (140)
- Seria LDC Nivomat (109)
- Arcuri furcă BITUBO (4)
- Cartridge - Cartușe furcă față moto BITUBO (15)
- Furcă față – Piese și accesorii pentru furca motocicletei (1782)
- Juguri, cleme de ghidon X-TRIG (83)
- Kituri de coborare - reducere înălţime (786)
- Piese și accesorii pentru amortizor spate (309)
- Rulmenți roată – Kituri de reparație rulmenți roată pentru motociclete (97)
- Uleiuri pentru suspensii (21)
- Unelte pentru suspensii (110)
BRS PERFORMANCE S.R.L., importator direct de piese moto de calitate germană și producător de accesorii sub marca proprie BRS, deservește cu succes atât piața românească, cât și cea europeană. Oferim consultanță specializată, o gamă premium de accesorii moto și motociclete second-hand atent selectate de la dealeri autorizați din Germania, asigurând astfel calitate și fiabilitate pentru pasionații de motociclism.
- 0743 135 854
- [email protected]
© BRS PERFORMANCE S.R.L.
BRS Performance este direct importator de piese de calitate germană pentru motociclete, oferă consultanță specializată și o selecție de top de motociclete SH importate de la dealeri autorizați din Germania.
suport clienți
Servicii BRS
CATEGORII