Livrare

Livrare Standard

Produsele comandate de la BRS PERFORMANCE SRL se livrează oriunde în România, coletul ajungând la destinație într-un interval de timp estimat între 2 și 4 zile.

În cazul produselor care nu se află la noi în stoc, ci în depozitele furnizorilor/ producătorului din Uniunea Europeană (UE), termenul de livrare poate varia între 4 și 12 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea acestora.

Trimiterea comenzii va fi confirmată prin e-mail. 

Ulterior, veți primi un e-mail direct de la firma de curierat, conținând numărul de AWB, după ce comanda dumneavoastră a fost gestionată, împachetată și predată pentru livrare, inclusiv detalii despre data estimată a livrării.

Ora limită pentru preluarea comenzilor

Comenzile plasate până la ora 15:00 în zilele lucrătoare vor fi preluate și procesate în aceeași zi. Comenzile primite după această oră vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

Ambalare și Asigurare

Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.

Costul livrării pentru colete

23,00 RON primul kg + 1,5 RON/kg adițional.

Livrare Gratuită

Pentru comenzile cu o valoare totală mai mare de 600 RON (TVA inclus), BRS PERFORMANCE SRL oferă serviciul de livrare gratuită pe teritoriul României. 

Acest beneficiu este disponibil pentru majoritatea produselor din portofoliul nostru.

Comenzile cu valoare totală mai mare de 600 RON (TVA inclus) beneficiază de livrare gratuită.

Vă rugăm să rețineți că această ofertă nu se aplică la produsele voluminoase sau grele, precum cauciucurile sau articolele care depășesc dimensiunile de 30x50x60 cm sau greutatea de peste 20 kg.

Suntem dedicați să vă asigurăm o experiență de cumpărare convenabilă și accesibilă, iar livrarea gratuită pentru comenzile calificabile este o modalitate prin care ne dorim să vă mulțumim pentru alegerea produselor noastre.

Politica de Returnare

  • Cumpărătorul are dreptul de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, în conformitate cu prevederile OUG 34/2014.
  • Dreptul de retragere este valabil doar pentru clienții persoane fizice și pentru produsele livrate prin curier.
  • Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans și care au fost aduse la solicitarea clientului, nu pot fi returnate (Exemplu: suspensii personalizate la comandă)
  • În cazul produselor comandate cu avans, la care clientul renunță din diverse motive, vânzătorul poate reține până la 100% din avansul achitat de client.

Suntem dedicați să asigurăm o experiență de cumpărare satisfăcătoare pentru clienții noștri. Cu toate acestea, există anumite reguli ce trebuie respectate pentru a putea efectua un retur. 

Vă rugăm să consultați detaliile de mai jos:

Nu se acceptă la retur:

  • Produsele care au suferit intervenții neautorizate, prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, sau le lipsesc accesorii.
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.
  • Produsele lipsesc de accesorii și componente originale.
  • Piese care prezintă semne de uzură, montaj, vopsire sau sudură.
  • Coletele care au menționată suma de ramburs pe eticheta de transport.
  • Echipamentele prezintă semne de uzură, zgârieturi, deteriorări sau sunt incomplete, cu urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, sau nu sunt însoțite de certificate de garanție. 

În astfel de cazuri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în cazul unor abuzuri dovedite conform OUG 34/2014 Art 14 (3).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate în totalitate de către Cumpărător iar rambursarea contravalorii produsului acceptat la retur se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului la sediul nostru.

  • În cazul unui retur la care se solicită “Colet la schimb”, taxa de transport va fi conform prețului stabilit de curier (colet tur, colet retur).

Recomandăm pentru retur transportul produselor cu ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele și inscripțiile specifice, pentru a fi preluate integre și repuse spre comercializare.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Această clauză se aplică conform OUG 34/2014 Art 14(3) în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în OUG 34/2014.

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Cum să Returnezi Produsele Cumpărate?

Vă rugăm să luați notă că este imperativ să ne informați în prealabil cu privire la returnarea oricărui produs. Pentru a proceda la acest demers, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa [email protected]. Apreciem înțelegerea și colaborarea dumneavoastră în acest sens.

Se completeaza formularul de retur disponibil: 

https://brsmoto.ro/wp-content/uploads/2023/11/Formular-retur-produse.pdf

Pentru a returna coletele, vă rugăm să le expediați la adresa societății BRS Performance S.R.L., situată în Vetca Nr. 56, Comuna Vetca, Cod Poștal 547640, Județul Mureș. Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la numărul de telefon 0743 135 854.

Vă mulțumim pentru colaborare și înțelegere.