0
Total
0,00 lei
Nu există produse în coș.
Best Discounts
The best discounts this week
Every week you can find the best discounts here.
Seria 643
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 XR, tip K 10 , an model 15-, ridicare fixă +20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 XR, tip K 10 , model an 15-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R1 1000, tip RN 23, anul model 15-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R1 1000, tip RN 23, an model 15-, kit de ridicare fix + 15 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha MT-10, tip RN 45 , anul model 16-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha MT-10, tip RN 45, an model 16-, kit de ridicare fix +15 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha MT-10, tip RN 45 , an model 16-, coborâre fixă - 30 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW R 1100 S, tip R 2 S / R 11 S, an model 98-05, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW R 1100 S, tip R 2 S / R 11 S, an model 98-05, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Aprilia RSV 1000 Mille, tip ME, An model 98-00, cu ABE in functie de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 1000, tip WVBL / BZ, an model 01-04, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R6 600, tip RJ 03, an model 98-02, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-9R Ninja, tip ZX 900 E, an model 02-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R1 1000, tip RN 01 / 04 / 09, an model 98-03, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Honda CBR 900 RR, tip SC 50 , an model 02-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-6RR / 636 Ninja, Tip ZX 600 K / ZX 636 B, an model 03-, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha TDM 900, tip RN 18, An model 07-, coborâre fixă -40 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 RR, tip K 10 , an model 12-14, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha FJR 1300, tip RP 04 / 08 / 11, an model 01-05, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Honda CBR 600 RR, tip PC 37 , an model 03-04/05-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki Z 1000, tip ZRT 00 A , an model 03-06, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki Z 750 / Z 750 S, Tip ZR 750 J / ZR 750 K, an model 04-06, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 600, tip WVB 2, an model 04-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 750, tip WVB 3, an model 04-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R1 1000, tip RN 12, an model 04-06, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-6R / 636 / ZX -6RR Ninja, tip ZX 636 C / ZX 600 N, an model 05-, kit de ridicare fix +25 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 1000 Race, tip WVB 6, an model 05-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 1000 Road, tip WVB 6, an model 05-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R6 600, tip RJ 11 / RJ 15, an model 06-/08-, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 600, tip WVCE, an model 06-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 750, tip WVCF 11, an model 06-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Daytona 675, tip D 67 LC, an model 06-12, cu ABE conform domeniului de utilizare; Din 2009 încoace, setul corespunzător de arcuriFurcă este necesar pentru a coborî mașina cu 30 mm.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Daytona 675, tip D 67 LC, anul model 06-12, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Moto Guzzi Griso 1100, tip LS, An model 05-09, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Moto Guzzi Griso 8 V (1200 cmc), tip LS, an model 07-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Aprilia RSV 1000 R Tuono, tip RR , an model 06-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R1 1000, tip RN 19, an model 07-08, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 1000, tip WVCL 11, an model 07-, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-6R Ninja, tip ZX 600 P, an model 07-, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Honda CBR 600 RR, tip PC 40 A, an model 07-, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 40 mm, este necesar setul de arcuriFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple/R, Type D 67 LD, an model 07-10, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesară conversiaFurcii corespunzătoare.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki B-King 1300, tip CR 11, an model 07-, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 50 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-10R Ninja, tip ZXT 00 E, an model 08-, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 40 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Aprilia 650 Pegaso Strada, tip VD, An model 05-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 750, tip CW 11, an model 08-, ridicare fixă +20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 600, tip WVCV, anul model 08-10, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R1 1000, tip RN 22, an model 09-14, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ER-6 N / F, Tip ER 650 C / EX 650 C, an model 09-11, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 40 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 1000, tip WVCY, an model 09-16, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-6R Ninja, tip ZX 600 R, an model 09-12, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 RR, tip K 10 , an model 09-11, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Aprilia RSV4, tip RK, an model 09 -, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Speed Triple 1050, tip 515 NV, an model 11-, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 40 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 750, tip C 4, anul model 11-, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 600, tip WVC 3, an model 11-14, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 600, tip WVC 3, an model 11-14, kit de ridicare fix +20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 600, tip WVC 3, an model 11-14, coborâre fixă -20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Aprilia SMV 1200 Dorsoduro, tip TV, Anul model 10-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple / R, Tip D 67 LD, model an 11-12, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple / R, Tip D 67 LD, model an 11-12, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple / R, Tip D 67 LD, an model 11-12, coborâre fixă -30 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Aprilia RSV 4 Tuono, tip TY, Anul model 11-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Aprilia RSV 4 Tuono, tip TY, Anul model 11-, ridicare fixă +10 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Aprilia RSV 4 Tuono, tip TY, An model 11-, coborare fixa -30 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare; Kit arcFurcă necesar pentru coborâre cu 30 mm.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha TDM 900, tip RN 18, Anul model 07-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha TDM 900, tip RN 18, An model 07-, ridicare fixă +20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha TDM 900, tip RN 18, An model 07-, coborâre fixă -20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. KTM 690 Duke, tip KTM 690 Duke, anul model 12-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. KTM 690 Duke, tip KTM 690 Duke, an model 12-, kit de ridicare fix +25 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. KTM 690 Duke, tip KTM 690 Duke, an model 12-, coborâre fixă -20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. KTM 690 Duke, tip KTM 690 Duke, an model 12-, coborâre fixă -40 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 40 mm, este necesar setul de arcuriFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki Z 800, tip ZR 800 A , anul model 13-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki Z 800, tip ZR 800 A, an model 13-, ridicare fixă +20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 40 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki Z 800, tip ZR 800 A, an model 13-, coborâre fixă -30 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-6R Ninja, tip ZX 636 E, an model 13-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-6R Ninja, tip ZX 636 E, an model 13-, ridicare fixa +15 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 40 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-6R Ninja, tip ZX 636 E, an model 13-, coborare fixa -30 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple R / RR, tip HD01, an model 17-, cu ABE conform listei de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple R / RR, tip HD01, an model 17-, kit ridicare fixa +25 mm, cu ABE conform listei de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple R / RR, tip HD01, an model 17-, coborare fixa -25 mm, cu ABE conform listei de utilizare
Filter Products
Filtrați după vehicul
Sau caută:
Filtrează după preț
Categorii
- Accesorii (435)
- Consumabile (4650)
- Echipamente atelier (487)
- Electrice (708)
- Kituri de coborare - reducere înălţime (786)
- Kituri de reparație rulmenți roată (97)
- Limitare A2 motociclete (374)
- Motociclete Second-Hand (66)
- SALE (28)
- Sisteme de evacuare (1829)
- Sisteme de iluminare (1049)
- Suspensii (8028)
- Amortizoare (1146)
- Amortizoare Wilbers (4543)
- Seria 530 (450)
- Seria 531 (334)
- Seria 630 (510)
- Seria 631 (87)
- Seria 632 (171)
- Seria 633 (159)
- Seria 634 WESA (69)
- Seria 640 (1298)
- Seria 641 (681)
- Seria 642 (337)
- Seria 643 (198)
- Seria 644 WESA (140)
- Seria LDC Nivomat (109)
- Amortizor spare (16)
- Amortizor spate (293)
- Furcă față (2002)
- Uleiuri pentru suspensii (15)
- Unelte pentru suspensii (14)
BRS Performance este direct importator de piese de calitate germană pentru motociclete, oferă consultanță specializată și o selecție de top de motociclete SH importate de la dealeri autorizați din Germania.
- 0743 135 854
- [email protected]
© BRS PERFORMANCE S.R.L.
BRS Performance este direct importator de piese de calitate germană pentru motociclete, oferă consultanță specializată și o selecție de top de motociclete SH importate de la dealeri autorizați din Germania.
suport clienți
Servicii BRS
CATEGORII