0
Total
0,00 lei
Nu există produse în coș.
Best Discounts
The best discounts this week
Every week you can find the best discounts here.
Seria 643
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, treapta de retindere și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru BMW R 1100 RS/ R, tip BMW 259, an model 93- 00, cu ABE in functie de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcare reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Honda RVF 750 R, tip RC 45, an model 94-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat inainte de livrare sau inainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki ZX-7RR Ninja, tip ZX 750 N, an model 96- , cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki ZX-7RR Ninja Superbike, tip ZX 750 N/P, Anul model 96-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki ZX-7RR Ninja Superbike, tip ZX 750 N/P, Anul model 96-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki ZX-9R Ninja, tip ZX 900 C, an model 98- , cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (față de direcția de mers), pentru Suzuki GSX-R 750 T, tip GR 7 DB, Anul model 96-, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Suzuki GSX-R 600 Street, tip AD, an model 97-00, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki ZX-6R Ninja, tip ZX 600 G/H, an model 98-99, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcare reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (față de direcția de mers), pentru Yamaha TZ 125 Racing, tip , an model 94-, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcare reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (față de direcția de mers), pentru Yamaha FZR 400 RR, tip 3 TJ / 4 DX, Anul model 92-, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Bimota Tesi 3D E, tip BT 3 E, an model 09-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Ducati Hypermotard 821, tip B 2 , anul model 13-15, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Ducati Hypermotard 821, tip B 2 , anul model 13-, kit de ridicare fix +15 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Ducati Hypermotard 821, tip B 2 , an model 13-, coborâre fixă -25 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Este necesar un set de arcuriFurcă pentru coborâre cu 25 mm.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Ducati Hypermotard 821, tip B 2 , an model 13-, coborare fixa -50 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare; Kit arcFurcă necesar pentru coborâre cu 50 mm.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Ducati Hypermotard 821, tip BA, Anul model 16-, cu ABE în conformitate cu Zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Ducati Hypermotard 821, tip BA, Anul model 16-, kit de ridicare fix + 15 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Ducati Hypermotard 821, tip BA, Anul model 16-, coborâre fixă - 25 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Este necesar un set de arcuriFurcă pentru coborâre cu 25 mm.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Ducati Hypermotard 821, tip BA, Anul model 16-, coborâre fixă - 50 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Kit arcFurcă necesar pentru coborâre cu 50 mm.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru MV Agusta Brutale 675, tip B 3, anul model 12-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru MV Agusta Brutale 675, tip B 3, an model 12-, Coborâre fixă -25 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 25 mm, este necesar setul de arcuriFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru MV Agusta Brutale 800, tip B3 , anul model 13-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru MV Agusta Brutale 800, tip B3 , an model 13-, coborâre fixă -25 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 25 mm, este necesar setul de arcuriFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru BMW R 1100 S, tip R 2 S / R 11 S, An model 98-05, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru BMW R 1100 S, tip R 2 S / R 11 S, An model 98-05, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii pozitionat transversal (fata de directia de mers), pentru Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, tip WV A 1, model anul 99-07, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers), pentru Suzuki GSX-R 400, tip GK 76 A, model anul 93, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki ZX-9R Ninja, tip ZX 900 E, an model 00- , cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki ZX-6R Ninja, tip ZX 600 J, anul model 00-01, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki ZX-6R Ninja, tip ZX 636 A, an model 02- , cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcare reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (față de direcția de mers), pentru Yamaha TZ 250 Racing, tip , an model 99-, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition Q, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers), pentru Honda CBR 900 RR, tip SC 44, anul model 00 -01, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii pozitionat transversal (fata de directia de mers), pentru Honda VTR 1000 SP 1, tip SC 45, anul model 00-, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcare reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers), pentru Suzuki GSX-R 750 Y, tip WVBD, anul model 00-, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (față de direcția de mers), pentru Suzuki GSX-R 600, tip WVBG, an model 01 -03, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii pozitionat transversal (fata de directia de mers), pentru Suzuki GSX-R 1000, tip WVBL / BZ, model anul 01-04, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcare reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (față de direcția de mers), pentru Yamaha YZF-R1 1000, tip RN 01 / 04, Anul model 98-01, cu ABE în conformitate cu Zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcare reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (față de direcția de mers), pentru Yamaha YZF-R6 600, tip RJ 05 / RJ 09 , an model 03-05, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcare reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (față de direcția de mers), pentru Yamaha FJR 1300, tip RP 04 / 08 / 11, Anul model 01-05, cu ABE în conformitate cu Zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii pozitionat transversal (fata de directia de mers), pentru Suzuki SV 1000 N/S, tip WVBX, anul model 03-05, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki Z 1000, tip ZRT 00 B/C, an model 07-09, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Honda CBR 1000 RR, tip SC 59, an model 08-11, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 40 mm, este necesar setul de arcuriFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Honda CBR 1000 RR, tip SC 59, an model 12-, cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum și preîncărcare reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (față de direcția de mers), pentru Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, tip WVCK, an model 08 -12, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Pentru coborâre este necesar setul corespunzător de arcuriFurcă.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, treapta de retindere și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru BMW HP 2 Sport, tip R 12 S, an model 07-, Kit de ridicare fix +25 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru MV Agusta F 3, tip F 3, anul model 12-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru MV Agusta F 3, tip F 3, an model 12-, kit de ridicare fix +10 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru MV Agusta F 3, tip F 3, anul model 12-, coborâre fixă -20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru MV Agusta F 3, tip F 3, anul model 12-, Coborâre fixă -40 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 40 mm, este necesar setul de arcuriFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, amortizor mono în spate, rebound și compresie, precum și preîncărcare reglabilă, pistol rezervor de compensare a presiunii și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de asamblarea amortizorului) instalat cu o piesă frezată specială. Pentru Moto Guzzi V85TT, tip KW, an model 2019-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii cu piesa frezata speciala, cu ABE in functie de zona de utilizare. Pentru Ducati Hypermotard 939 SP, tip BA, an model 2016-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, kit de ridicare 30 mm, mono amortizor spate, rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii cu piesa frezata speciala, cu ABE in functie de zona de utilizare. Pentru Moto Guzzi V85TT, tip KW, an model 2019-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, coborare 25 mm, monoamortizor spate, rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii cu piesa frezata speciala, cu ABE in functie de zona de utilizare. Pentru Moto Guzzi V85TT, tip KW, an model 2019-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, coborâre 50 mm, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcare reglabilă, rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată specială. ABE numai în combinație cu arcurile furcii WI-601-0566-00 (comandați separat)! Pentru Moto Guzzi V85TT, tip KW, an model 2019-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, kit de ridicare cu 20 mm; pentru Kawasaki Z H2, tip ZRT00K, an model 2020 - ABE în pregătire
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, mono amortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, lungime standard Wilbers; pentru Kawasaki Z H2, tip ZRT00K, an model 2020-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers), pentru Honda VTR 1000 SP 2, tip SC 45, anul model 02-06, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, mono amortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, coborând cu 30 mm; pentru Kawasaki Z H2, tip ZRT00K, an model 2020-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii pozitionat transversal (fata de directia de mers), pentru Aprilia RS 250 Replica, tip LD / LD 01, model anul 95-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Bimota DB 6 R, tip, Anul model 08, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Honda RS 125 RF, tip, Anul model 95-, cu ABE în conformitate cu Zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Aprilia RSV 1000 Mille, tip ME , an model 98-00, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Aprilia RSV 1000 Mille, tip RP , an model 01-04, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki ZX-12R Ninja, tip ZXT 20 A, an model 00-01, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Bonneville Bobber, tip DV 01, Anul model 16-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple/R (ABS) , tip L 67 LR, an model 13-, cu ABE conform zonei de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple / R (ABS) , tip L 67 LR, an model 13-, kit de ridicare fix +15 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple/R (ABS) , tip L 67 LR, an model 13-, coborare fixa -30 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare; Pentru coborâre cu 30 mm este necesar un set de arcuriFurcă.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Daytona 675 / R, tip H67 , anul model 12-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Daytona 675, tip H67, an model 12-, coborare fixa -30 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 R (fără DDC), tip K 10, an model 13-16, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 R (fără DDC), Tip K 10, an model 13-16, kit de ridicare fixă +20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 R (fără DDC), Tip K 10, an model 13-16, coborâre fixă -20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. KTM 390 RC, tip KTM IS RC, an model 14-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. KTM 390 RC, tip KTM IS RC, an model 14-, coborare fixa -30 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. MV Agusta Rivale 800, tip S 3 , model an 14-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. MV Agusta Rivale 800, tip S 3 , an model 14-, kit de ridicare fix +25 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. MV Agusta Rivale 800, tip S 3 , model an 14-, coborâre fixă -20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 XR, tip K 10 , model an 15-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Filter Products
Filtrați după vehicul
Sau caută:
Filtrează după preț
Categorii
- Accesorii (435)
- Consumabile (4650)
- Echipamente atelier (487)
- Electrice (708)
- Kituri de coborare - reducere înălţime (786)
- Kituri de reparație rulmenți roată (97)
- Limitare A2 motociclete (374)
- Motociclete Second-Hand (66)
- SALE (28)
- Sisteme de evacuare (1829)
- Sisteme de iluminare (1049)
- Suspensii (8028)
- Amortizoare (1146)
- Amortizoare Wilbers (4543)
- Seria 530 (450)
- Seria 531 (334)
- Seria 630 (510)
- Seria 631 (87)
- Seria 632 (171)
- Seria 633 (159)
- Seria 634 WESA (69)
- Seria 640 (1298)
- Seria 641 (681)
- Seria 642 (337)
- Seria 643 (198)
- Seria 644 WESA (140)
- Seria LDC Nivomat (109)
- Amortizor spare (16)
- Amortizor spate (293)
- Furcă față (2002)
- Uleiuri pentru suspensii (15)
- Unelte pentru suspensii (14)
BRS Performance este direct importator de piese de calitate germană pentru motociclete, oferă consultanță specializată și o selecție de top de motociclete SH importate de la dealeri autorizați din Germania.
- 0743 135 854
- [email protected]
© BRS PERFORMANCE S.R.L.
BRS Performance este direct importator de piese de calitate germană pentru motociclete, oferă consultanță specializată și o selecție de top de motociclete SH importate de la dealeri autorizați din Germania.
suport clienți
Servicii BRS
CATEGORII