0
Total
0,00 lei
Nu există produse în coș.
Best Discounts
The best discounts this week
Every week you can find the best discounts here.
Amortizoare Wilbers
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Cu coborâre cu 30 mm
Monoamortizor spate
Treaptă de retragere și compresie precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor
Pentru BMW R 1250 R
Tip 1R13
Din anul model 2019-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Cu kit de ridicare cu 20 mm
Monoamortizor spate
Treaptă de retragere și compresie
Precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor
Pentru BMW R 1250 RS
Tip 1R13
Din anul model 2019-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Cu coborâre cu 30 mm
Monoamortizor spate
Treaptă de retragere și compresie precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor
Pentru BMW R 1250 RS
Tip 1R13
Din anul model 2019-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesa frezata montata pe amortizor
Pentru BMW R 1250 RT
Tip 1R13
An model 2019-2020
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition cu coborâre cu 30 mm
Monoamortizor
Rebound și compresie
Precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor. Pentru Honda CRF 300L. Tip ND16
Din anul model 2021-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition cu coborâre cu 60 mm
Monoamortizor
Rebound și compresie
Precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor. Pentru Honda CRF 300L. Tip ND16
Din anul model 2021-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Cu o ridicare de 20 mm
Amortizor mono
Rebound și compresie
Precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor. Pentru Honda CRF 300LRA Rally. Tip ND16A
Din anul model 2021-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Cu coborâre cu 30 mm
Amortizor mono
Rebound și compresie
Precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor. Pentru Honda CRF 300LRA Rally. Tip ND16A
Din anul model 2021-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Cu coborâre cu 60 mm
Monoamortizor
Rebound și compresie
Precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor. Pentru Honda CRF 300LRA Rally. Tip ND16A
Din anul model 2021-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Înălțime standard Wilbers (+15mm)
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor
Cu ABE în funcție de zona de folosire. Pentru Honda CRF 1000 L Africa Twin Adventure Sports
Tip SD 06
Din anul model 2018-2019
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Inaltime scaun original
Mono amortizor spate
Rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesa frezata montata pe amortizor
Cu ABE in functie de zona de utilizare. Pentru Honda CRF 1000 L Africa Twin Adventure Sports
Tip SD 06
Din anul model 2018-2019
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Coborare cu 25 mm
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesa frezata montata pe amortizor
Cu ABE in functie de zona de utilizare. Pentru Honda CRF 1000 L Africa Twin Adventure Sports
Tip SD 06
Din anul model 2018-2019
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Coborare cu 50 mm
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesa frezata montata pe amortizor
Cu ABE in functie de zona de utilizare. Pentru Honda CRF 1000 L Africa Twin Adventure Sports
Tip SD 06
Din anul model 2018-2019
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Coborât cu 80 mm
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum și preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montat pe amortizor
Cu ABE în funcție de zona de utilizare. Pentru Honda CRF 1000 L Africa Twin Adventure Sports
Tip SD 06
Din anul model 2018-2019
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition S
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesa frezata montata pe amortizor
Pentru KTM 1190 Adventure R
Tip KTM Adventure
Din anul model 2013 -
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition S
Cu o ridicare de 10 mm
Monoamortizor spate
Treaptă de retragere și compresie
Precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor
Pentru KTM 1190 Adventure R
Tip KTM Adventure
Din anul model 2013-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition S
Cu coborâre cu 30 mm
Monoamortizor spate
Treaptă de retragere și compresie precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor
Pentru KTM 1190 Adventure R
Tip KTM Adventure
Din anul model 2013-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition S
Cu coborâre cu 60 mm
Monoamortizor spate
Treaptă de retragere și compresie precum și preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesă frezată montată pe amortizor
Pentru KTM 1190 Adventure R
Tip KTM Adventure
Din anul model 2013-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 633 Competition S
Față pentru coborâre dinFactory
Monoamortizor spate
Treaptă de retragere și compresie
Precum și preîncărcarea arcului reglabilă
Pentru BMW R 1200 GS (LC)
Tip R12W
An model 2013-16
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, mono amortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, coborând cu 30 mm; pentru Kawasaki Z H2, tip ZRT00K, an model 2020-
Wilbers 531 Classic
Amortizor stereo spate
Lungime standard
Preîncărcarea arcului reglabilă infinit cu cheie cu carlig
Diametru piston 36 mm
Arc negru
Cu finisaj cromat in partea de sus
Cu ABE conform listei de utilizare. Pentru Harley-Davidson CVO Road King FLHRSE FL3
An model 2014
Wilbers 531 Classic
Amortizor stereo spate
Coborât cu 25 mm
Preîncărcarea arcului reglabilă infinit cu cheie cu cârlig
Diametru piston 36 mm
Arc negru
Cu finisaj cromat în partea de sus
Cu ABE conform listei de utilizare. Pentru Harley-Davidson CVO Road King FLHRSE FL3
An model 2014
Wilbers 531 Classic
Amortizor stereo spate
Lungime standard
Preîncărcarea arcului reglabilă infinit cu cheie cu carlig
Diametru piston 36 mm
Arc negru
Cu finisaj cromat in partea de sus
Cu ABE conform listei de utilizare. Pentru Triumph Speed Twin
Tip DD04
Din anul model 2021-
Wilbers 531 Classic
Amortizor stereo spate
Kit ridicare cu 10 mm
Preîncărcarea arcului reglabilă infinit cu cheie cu carlig
Diametru piston 36 mm
Arc negru
Cu finisaj cromat in partea de sus
Cu ABE conform listei de utilizare. Pentru Triumph Speed Twin
Tip DD04
Din anul model 2021-
Wilbers 531 Classic
Amortizor stereo spate
Coborât cu 20 mm
Preîncărcarea arcului reglabilă infinit cu cheie cu cârlig
Diametru piston 36 mm
Arc negru
Cu finisaj cromat în partea de sus
Cu ABE conform listei de utilizare. Pentru Triumph Speed Twin
Tip DD04
Din anul model 2021-
Wilbers Performance Suspension Adjustline 631 Competition
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii pe racord de furtun
Cu ABE in functie de zona de utilizare. Pentru Honda CB750 Hornet
Tip RH12A/RH12B
Din anul model 2023-
Wilbers 530 Road, amortizor stereo spate, preîncărcarea arcului reglabilă infinit cu cheie cu carlig, diametru piston 36 mm, arc negru, pentru Vespa GTS ie Super 300, tip M45, an model 14-16, cu ABE conform listei de utilizare
Wilbers 530 Road, amortizor stereo spate, preîncărcarea arcului reglabilă infinit cu cheie cu carlig, diametru piston 36 mm, arc negru, pentru Vespa GTS ie Super 250, tip M45, an model 14-16, cu ABE conform listei de utilizare
Wilbers 530 Road, amortizor stereo spate, preîncărcarea arcului reglabilă infinit cu cheie cu carlig, diametru piston 36 mm, arc negru, pentru Vespa GTS ie Super 150, tip M45, an model 14-16, cu ABE conform listei de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii pozitionat transversal (fata de directia de mers), pentru Aprilia RS 250 Replica, tip LD / LD 01, model anul 95-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Bimota DB 6 R, tip, Anul model 08, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Honda RS 125 RF, tip, Anul model 95-, cu ABE în conformitate cu Zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Aprilia RSV 1000 Mille, tip ME , an model 98-00, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 631 Competition
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii pe racord de furtun
Pentru Yamaha TZ 250 Cantilever
Tip
An model 75-
Cu ABE in functie de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 631 Competition
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii pe racord de furtun
Pentru Yamaha TZ 350 Cantilever
Tip
An model 75-
Cu ABE in functie de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 642 Competition
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii cu piesa frezata montata pe amortizor
Pentru Honda CBR 900 RR
Tip SC 33
An model 96-99
Cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Aprilia RSV 1000 Mille, tip RP , an model 01-04, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pentru Kawasaki ZX-12R Ninja, tip ZXT 20 A, an model 00-01, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 633 Competition P
Monoamortizor spate
Rebound și compresie
Precum și preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervorul de compensare a presiunii poate fi pivotat (instalat înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului)
Pentru Kawasaki Z 750 R
Tip ZR 750 N
An model 11-
Cu ABE conform domeniului de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 40 mm
Este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Bonneville Bobber, tip DV 01, Anul model 16-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 633 Competition P
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum și preîncărcare reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii montat pe pistol și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului)
Pentru Bimota DB 07
Tip DB 7
An model 08-
Cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 633 Competition P
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum și preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii montat pe pistol și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului)
Pentru Bimota DB 08
Tip DB 8
An model 13-
Cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 633 Competition P
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum și preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii instalat pistolal și pivotant (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului)
Pentru Bimota DB 9 Brivido
Tip DB 09
An model 12-
Cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple/R (ABS) , tip L 67 LR, an model 13-, cu ABE conform zonei de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple / R (ABS) , tip L 67 LR, an model 13-, kit de ridicare fix +15 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Street Triple/R (ABS) , tip L 67 LR, an model 13-, coborare fixa -30 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare; Pentru coborâre cu 30 mm este necesar un set de arcuriFurcă.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Daytona 675 / R, tip H67 , anul model 12-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Triumph Daytona 675, tip H67, an model 12-, coborare fixa -30 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 R (fără DDC), tip K 10, an model 13-16, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 R (fără DDC), Tip K 10, an model 13-16, kit de ridicare fixă +20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 R (fără DDC), Tip K 10, an model 13-16, coborâre fixă -20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. KTM 390 RC, tip KTM IS RC, an model 14-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. KTM 390 RC, tip KTM IS RC, an model 14-, coborare fixa -30 mm, cu ABE in functie de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. MV Agusta Rivale 800, tip S 3 , model an 14-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. MV Agusta Rivale 800, tip S 3 , an model 14-, kit de ridicare fix +25 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. MV Agusta Rivale 800, tip S 3 , model an 14-, coborâre fixă -20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 XR, tip K 10 , model an 15-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 XR, tip K 10 , an model 15-, ridicare fixă +20 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 XR, tip K 10 , model an 15-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R1 1000, tip RN 23, anul model 15-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R1 1000, tip RN 23, an model 15-, kit de ridicare fix + 15 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha MT-10, tip RN 45 , anul model 16-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha MT-10, tip RN 45, an model 16-, kit de ridicare fix +15 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha MT-10, tip RN 45 , an model 16-, coborâre fixă - 30 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare; Pentru a coborî suspensia cu 30 mm, este necesar setul de arcFurcă corespunzător.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW R 1100 S, tip R 2 S / R 11 S, an model 98-05, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW R 1100 S, tip R 2 S / R 11 S, an model 98-05, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Aprilia RSV 1000 Mille, tip ME, An model 98-00, cu ABE in functie de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 1000, tip WVBL / BZ, an model 01-04, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R6 600, tip RJ 03, an model 98-02, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-9R Ninja, tip ZX 900 E, an model 02-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha YZF-R1 1000, tip RN 01 / 04 / 09, an model 98-03, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Honda CBR 900 RR, tip SC 50 , an model 02-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki ZX-6RR / 636 Ninja, Tip ZX 600 K / ZX 636 B, an model 03-, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha TDM 900, tip RN 18, An model 07-, coborâre fixă -40 mm, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. BMW S 1000 RR, tip K 10 , an model 12-14, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Yamaha FJR 1300, tip RP 04 / 08 / 11, an model 01-05, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Honda CBR 600 RR, tip PC 37 , an model 03-04/05-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki Z 1000, tip ZRT 00 A , an model 03-06, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Kawasaki Z 750 / Z 750 S, Tip ZR 750 J / ZR 750 K, an model 04-06, cu ABE în funcție de zona de utilizare
Wilbers Performance Suspension Adjustline 643 Competition P, monoamortizor spate, rebound și compresie, precum și preîncărcarea arcului reglabilă, rezervor de compensare a presiunii poziționat transversal (pe direcția de mers) și pivotabil (înainte de livrare sau înainte de montarea amortizorului), pt. Suzuki GSX-R 600, tip WVB 2, an model 04-, cu ABE conform domeniului de utilizare
Filter Products
Filtrați după vehicul
Sau caută:
Filtrează după preț
Categorii
- Accesorii (417)
- Consumabile (4650)
- Echipamente atelier (363)
- Electrice (680)
- Kituri de coborare - reducere înălţime (786)
- Kituri de reparație rulmenți roată (97)
- Limitare A2 motociclete (539)
- Motociclete Second-Hand (66)
- SALE (28)
- Sisteme de evacuare (1824)
- Sisteme de iluminare (1048)
- Suspensii (7987)
- Amortizoare (1146)
- Amortizoare Wilbers (4543)
- Seria 530 (450)
- Seria 531 (334)
- Seria 630 (510)
- Seria 631 (87)
- Seria 632 (171)
- Seria 633 (159)
- Seria 634 WESA (69)
- Seria 640 (1298)
- Seria 641 (681)
- Seria 642 (337)
- Seria 643 (198)
- Seria 644 WESA (140)
- Seria LDC Nivomat (109)
- Amortizor spate (293)
- Furcă față (1961)
- Kituri de reparație rulmenți amortizor spate (16)
- Uleiuri pentru suspensii (15)
- Unelte pentru suspensii (14)
BRS Performance este direct importator de piese de calitate germană pentru motociclete, oferă consultanță specializată și o selecție de top de motociclete SH importate de la dealeri autorizați din Germania.
- 0743 135 854
- [email protected]
© BRS PERFORMANCE S.R.L.
BRS Performance este direct importator de piese de calitate germană pentru motociclete, oferă consultanță specializată și o selecție de top de motociclete SH importate de la dealeri autorizați din Germania.
suport clienți
Servicii BRS
CATEGORII