Tobă ARROW INDY RACE EVO Titan BMW F900GS / F800GS 2024, Capăt Carbon

4.109,00 lei
În stoc

Tobă finală ARROW INDY RACE EVO cu corp din titan și capăt carbon pentru BMW F900GS / F800GS / Adventure (2024-). Omologare ECE, tub intermediar sudat, compatibilă cu galeria originală.

🚚 Livrare: în 1–3 zile lucrătoare

This product has been added to 2 people'scarts.

În stoc
  • Livrare rapidă in toata țara
  • Calitate germană garantată de producători
  • Prețuri de importator direct
EAN: 8030656101747
Cod produs: AR-72653PK
Brand:

Descriere

Tobă finală ARROW INDY RACE EVO Titan pentru BMW F900GS / F800GS (2024–) – Capăt Carbon

Performanță avansată într-un design de inspirație sportivă. Tobă ARROW INDY RACE EVO cu carcasă din titan satinat și capăt din carbon, dedicată modelelor BMW adventure. Ideală pentru riderii care vor un plus de stil, sunet și greutate redusă.


Caracteristici principale:

  • Material carcasă: Titan satinat – ultrarezistent și ușor

  • Capăt evacuare: Carbon pentru durabilitate termică și estetică premium

  • Tub intermediar sudat direct pe tobă

  • Omologare ECE conform normelor UE

  • Montaj direct pe galeria de evacuare originală BMW

  • Gravură laser cu logo ARROW

  • Design INDY RACE EVO cu profil oval și detalii laterale accentuate

  • Structură internă din oțel inoxidabil pentru durabilitate sporită


Compatibilitate:

  • BMW F900GS, tip MG90, EURO 5+, an 2024–

  • BMW F900GS Adventure, tip MG90, EURO 5+, an 2024–

  • BMW F800GS, tip MG90, EURO 5+, an 2024–


Această tobă se instalează direct pe galeria originală, fără alte componente necesare.

Cum montezi o evacuare ARROW legal în România fără riscuri?

Află mai multe detalii accesând linkul:

Evacuare moto omologată vs neomologată: Ce alegi și cum faci omologarea în România

Ce tipuri de evacuări, tobe finale și galerii oferă ARROW pentru motociclete?

Află mai multe detalii accesând linkul:

Sisteme de Evacuare Arrow – FAQ și Ghid Complet de Produse

 

Compatibilitate

  • BMW F 900 GS / GS ADVENTURE (2024-2025)
  • BMW F 800 GS (2024-2025)

Recenzii