20
Total
55.810,30 lei
Sub-total: 55.810,30 lei
„Filtru de ulei moto Hiflo HF103” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Discuri frână TRW/Lucas
Filtreaza produse
[motor_part_filter]
Filtrează după preț
Categorii
- Accesorii moto estetice și practice (504)
- Componente electrice pentru motociclete (629)
- Consumabile și piese pentru revizie și întreținere motociclete (5243)
- Discuri frână TRW/Lucas (375)
- Filtre de aer moto - scuter - ATV (416)
- Filtre de aer sport/ racing BMC (593)
- Filtre de ulei moto - scuter - ATV (119)
- Lichide de frână (6)
- Lichide de răcire (1)
- Plăcuțe de frână (724)
- Plăcuțe de frână- EBC (1232)
- Seturi lanț transmisie (1754)
- Uleiuri de motor (18)
- Uleiuri de transmisie moto (5)
- Echipamente pentru atelier - Unelte și accesorii (347)
- Eșapamente și sisteme de evacuare pentru motociclete - Performanță și sunet sportiv (1867)
- Limitare A2 motociclete - Moto A2 cu alpha Technik (640)
- Motociclete Second-Hand (31)
- Produse noi (27)
- Sisteme de iluminare pentru motociclete - Faruri și semnalizatoare LED (1050)
- Suspensie moto – Componente pentru performanță maximă (9489)
- Vouchere cadou (4)
Istoricul tau de navigare
Simeringurile All Balls reprezintă alegerea încredibil de durabilă și fiabilă pentru motocicleta ta. Proiectate cu tehnologie avansată pentru a preveni scurgerile de lichide și a asigura funcționarea optimă, aceste simeringuri sunt partenerul perfect pentru o experiență de condus fără griji și fără probleme.
Wilbers Performance Suspension Adjustline 641 Competition
Monoamortizor spate
Rebound și compresie precum si preîncărcarea arcului reglabilă
Rezervor de compensare a presiunii pe racord de furtun
Pentru Triumph Daytona 900
Tip T 300 D
An model 93-96
Cu ABE conform spre zona de utilizare
Arc amortizor spate motocicletă 55-255 – 90 N/mm²
Date tehnice:
Diametru interior: 55 mm
Lungime: 255 mm
Rata arcului: 90 N/mm²
Arcurile de amortizor spate K-Tech sunt fabricate din sârmă de crom-siliciu de cea mai înaltă calitate. Fiecare arc este înfășurat la rece, tratat termic, presetat și rectificat la lungime. Apoi, stratul de fosfat este aplicat pentru protecție împotriva coroziunii și apoi se pulverizează, înainte de a se atașa numărul de piesă. Toate arcurile sunt fabricate conform standardului DIN 2095, Clasa 1.
Caracteristici:
Înfășurat la rece
Tratat termic
Întărit
Tratat prin sablare cu bilă
Capete rectificate
Strat de fosfat și acoperire cu pulbere epoxidică
Numerotat
Culoare: conform imaginii
Conținut pachet:
1 bucată
Tobă ARROW INDY RACE EVO DARK pentru BMW R1300GS Adventure (2024-). Aluminiu negru, capăt carbon, tub sudat inclus. Omologare ECE cu galerie originală. Compatibilă cu galerii racing ARROW.